sobota 16. marca 2013

Webclip I. 4x17 - Because The Night

Preklad : - Suzy :)

Klaus : Zúfalé časy, chápem to..
Caroline : Čo tu robíš ?
Klaus : Nesúdim Ťa, na začiatok. No ak si sa rozhodla opiť...mohol by som Ti odporučiť niečo o trochu hygienickejšie.......Dobre, ukázala si mi.
Caroline : Nemal by si teraz naháňať Tylera až na kraj svete ? Alebo ešte sú nejaké nádeje a sny, ktoré chceš zničiť ?
Klaus : To záleží od toho, či vieš, kde sa mladý Brutus nachádza?
Caroline : No viem, kde nieje - so mnou..Nechal na Matta prepísať svoj dom, takže je nadobro preč.
Klaus : Tayler si vytýčil svoj celoživotný cieľ - zabiť ma. Nemôžeš ma nenávidieť zato, že som ho vyhnal.
Caroline : Nie, môžem a nenávidím Ťa za to. A ak by Ti to nevadilo, chcela by som sa vrátiť späť k upratovaniu, takže choď preč !
Stefan : Vlastne, ja som ho požiadal aby prišiel. Potrebujeme jeho pomoc, myslím, že Silas je v Mystic Falls.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára