štvrtok 14. marca 2013

Spoiler


Ako ovplyvní Elenin emocionálny stav jej dynamiku so Stefanom a Damonom?
Ian: Veľakrát nakope tým chlapom zadky – v každej epizóde mi Elena doslova nakopáva môj zadok. Ale je naozaj skvelé vidieť ako sa z nej stáva takáto silná žena, pretože bratia sa nemusia každých 5 minút obávať, že keď vyjde z domu von, niekto ju zabije. Stala sa z nej drsná kráska, ktorá sa s tým dokáže vysporiadať aj sama.
 Postavy sa vždy priťahujú a vzďaľujú. Ja naozaj veľmi chcem, aby bola mojou sexi upírskou priateľkou, ale nechcem, aby všetkých zabila. Nemôžem mať však obe tieto veci a nemôžem jej opäť zapnúť emócie. Chcem pre ňu získať liek a v tom prípade by sa pravdepodobne opäť vrátila k môjmu bratovi. Ale viete čo? Je to pre ňu lepšie a ja ustúpim.
Čo nám môžete povedať o epizóde, ktorú ste práve dokončili a v ktorej uvidíme maturitný ples?
Ian: Bolo to skvelé. Je vždy skvelé pripomenúť si to. Nikdy som nechodil na maturitné plesy, pretože som pracoval. I keď, vlastne som bol na jednom ako prvák a všetci štvrtáci mi chceli nakopať zadok: “Čo tu ten prvák robí?”
 Vidieť a podieľať sa na tom, ako sa mladí ľudia bavia, sú pekne oblečení a popíjajú punč, bolo skvelé. Bolo príjemné vrátiť sa späť v čase.

-Miška:)
(zdroj: the-vampire-diaries.org)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára