piatok 22. marca 2013

4x18 - American Gothic Webclip I.


Preklad : -Suzy :)

Damon: Ak mi čo i len trochu poškriabali lak...
Stefan: Buďme vďační šerifke Forbesovej, že dokázala vypátrať auto, potom čo si si ho nechal, veď vieš, ukradnúť.
Damon: Pripomeň mi, že jej musím poslať nejaké muffiny. Naozaj potrebujeme 10 galónov benzínu, aleboma ich nútiš vláčiť iba za trest?
Stefan: Opustili auto potom, čo im došiel benzín. Musíme ho doplniť. Musíme prejsť ešte sto míľ, aby sme sa dostali do Willoughby.
Damon: Nejako si nepamätám názov miest v zozname, ktoré som našiel v New Yorku.
Stefan: Ah áno! Ten zoznam. Ten, ktorý ti bol ukradnutý rovno spod nosa akonáhle si bol menej bdelý? Budú tam. Šerifke sa podarilo vystopovať aj to ďalšie auto, ktoré ukradli.
Damon: Kašlem na muffiny. Pošlem jej šampanské - ak je Elena naozaj tam.
Stefan: Willoughby. Hlavné mesto kukurice v Pensylvánii. Budú tam. Dúfajme, že sa k nim dostaneme skôr, ako ony k lieku.
Damon: Oh, svetlý lúč nádeje - ak si Rebekah zoberie liek, tak sa to stane smrteľnou. Potom ju tam môžeme jednoducho zabiť.
Stefan: Čierne mraky na obzore - Elena bude upírom navždy. Počúvaj, odložme predstavy o pomste na bok a sústreďme sa na náš cieľ. Nájdime Katherine, zoberme jej liek a vypadneme odtiaľ skôr ako ti niekto zlomí väz, opäť.
Damon: Ver mi, dostal som lekciu. Elena je bez ľudskosti mrcha chladná ako kameň. Neverím jej, pokiaľ nebude späť tá stará Elena.
Stefan: Pozrime sa nato? Konečne sme na niečom zhodli.
Damon: No pozrime že.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára