piatok 8. marca 2013

4x16 - Bring It On Webclip


PREKLAD:
Stefan: Ahoj, musíme sa porozprávať.
Elena: Tak hovor. Môžeš mi pomôcť natiahnuť sa.
Stefan: V poriadku. Kŕmila si sa z roztlieskavačiek?
Elena: Možno.
Stefan: Chápem, nevieš náhodou nič o zmiznutých zásobách krvi v nemocnici, však?
Elena: Ver mi. Je mi už zle z tej sáčkovej krvi. Uprednostňujem niečo o trochu teplejšie.
Stefan: Pozri, Elena. Viem, čím si prechádzaš. Bol som na tom podobne a neprestal som ľuďom odtrhávať hlavy až do roku 1912. Ďalej viem len to, že som vyvraždil celú dedinu.
Elena: Mala by som sa báť, že sa stanem tebou?
Stefan: Áno, mala by si. Pretože viem, ako hlboko môžeš spadnúť a je ťažké sa odtiaľ vyštverať. No tak, si lepšia než toto.
Elena: Ja neviem, možno toto je moja lepšia verzia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára