pondelok 4. marca 2013

INFO, VIDEO I.

Ahojte :)
Dlhšie som tu nebola, keďže som bola na operácii, a všimla som si, že počas tejto pauzy nieje veľa noviniek, článkov, spoilerov, fotiek alebo iných vecí, o ktoré by sme sa mohli s Vami podeliť. A tak mi napadlo, že by sme Vám sem mohli občas hodiť nejaké pekné video, ktoré bude spomienkou, alebo nejakým pripomenutím, toho, čo všetko sme prežili s našimi The Vampire Diaries počas posledných štyroch sérií... 
Ak ste už videli, alebo nebodaj vytvorili nejaké vystižné video ( samozrejme s témou The Vampire Diaries, najlepšie by bolo ak by sa týkalo, seriálu všeobecne, alebo nejakého dôležitého momentu), či už smutné alebo zábavné, podeľte sa s nami a mi ho zverejníme na stránke. Link môžete poslať do " Kecáčika " alebo do správy našej FB skupiny vampire-diaries.eu .

- Suzy :)

Video I. Hope You Found It Now


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára