sobota 19. januára 2013

Webclip 1 k 4x11 - Catch Me If You Can


Preklad : 

Stefan: Viem, že si bola na istý čas prebodnutá, ale klopanie na dvere sa ešte stále používa.
Rebekah: Zrejme si sa dal opäť do písania denníka. Len sa pýtam , či  nemáš pochybnosti. Nikdy nemôžeš byť dosť opatrný pokiaľ sa jedná o lásku. V jednom okamihu si ma prosil, aby som ti vymazala spomienky na Elenu a v ďalšom budem opäť v rakve so zabodnutou dýkou v chrbte.
Stefan: Môžeš si prečítať čo chceš. Skončil som s ňou.
Rebekah: Až pokým nenájdeme liek, nie? Počuj, rozprávam sa s tebou.
Stefan: Ja viem. A ja ťa ignorujem.
Rebekah: Pozri viem, že na týchto pretekoch za liekom máme nejaké nevýhody. Tým Klaus má lovca - Jeremyho. Tým Shane má čarodejnicu - Bonnie.
Stefan: Ak sa mi snažíš pripomenúť našu situáciu, tak som si toho vedomý.
Rebekah: Vlastne som tu, pretože mám plán. Liek je pochovaný spolu so Silasom - starovekým zlým chlapíkom, ktorý naháňa môjmu bratovi Kolovi strach. Shane chcel tak veľmi dokázať jeho existenciu,že nám prezradil, že má jeden z kľúčov k jeho vzkrieseniu. Jeho náhrobný kameň.
Stefan: Chápem. Chceš ho ukradnúť.
Rebekah: Áno, a potom sa bude musieť pripojiť tým Shane k týmu Rebekah a Klausov tým ostane mimo, tam kde patrí.

-Suzy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára