sobota 26. januára 2013

Rozhovor s Kat Graham ( Bonnie )...

Väčšinu scén natáčaš s Davidom (Shane). Aké to je?
- Keď som sa dozvedela, koľko scén budeme mať spoločných bola som nadšená. Je to jeden z najprofesionálnejších hercov, s ktorými som mala možnosť pracovať. Je taký sústredený a vždy pozná dokonale svoje texty. Je s ním skvelá spolupráca.

Plus, to jeho obočie.
- Milujem jeho obočie. A samozrejme aj jeho kučeravé vlasy. Je úžasný.

Vždy som sa o Bonnie bál. Máme mať strach?
- Ach, áno. Neviem ako to bude v tejto sezóne pokračovať, momentálne natáčame 17. epizódu a je to dosť horúce. Srdce mi doslova búšilo a vždy ma zaujíma, čo bude ďalej.

Jej otec sa vrátil. Ako to skomplikuje veci?
- Je to všetko, čo mohla Bonnie chcieť, pretože jej rodičia doposiaľ neboli nikde nablízku. Keď príde, snaží sa Bonnie stanoviť určité pravidlá. Je tým veľmi prekvapená.

Nemôžem uveriť, že sa ples v štýle 80.siatych rokov zruší. Aká je to škoda pre tvoj šatník?
- Bola som na to pripravená. Som asi jediná osoba, ktorá má takéto veci bežne v šatníku. Claire Holt sa tiež veľmi pripravovala, a ja mám usvedčujúce fotografie v parochni a kompletnom oblečení z 80.-siatych rokov.

Oukej, poďme si pohovoriť o Bonnie a Jeremym. Ako sú na tom teraz a kam ich vzťah smeruje?
- Myslím si, že sa ešte stále hoja rany minulosti. Bonnie mu však znovu začína dôverovať. Teraz bude potrebovať partnera na trestnú činnosť. Môžem povedať, že ho nikdy neprestala milovať. Nikdy sa cez neho nepreniesla.

Steven sa teraz poriadne zmenil. Davy z neho šalejú. Je z neho hora.
- Začalo sa to minulý rok a teraz je to proste wow. Pracuje na sebe ako blázon, je kuracie mäso, brokolicu a my sme len radi. Uvažujeme, či sa môžeš zmeniť ešte viac. Je fakt vo forme.

A na úplný koniec. Chceme viac tielok. Vlastne ich chceme po celý čas.
- Ďalšie tielka. Ďalšie tielka!! S Davidom ( Shane ) sme si z neho za to poriadne uťahovali. Steven ( Jeremy ) nemá veľmi rád natáčanie polonahých scén, vždy nás posielali povedať mu, že teraz bude natáčať hore bez. Vždy bol poriadne mrzutý.

-Suzy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára