sobota 19. januára 2013

Rozhovor s Paulom Wesleym ( Stefan )


Aká bola vaša prvá reakcia, keď ste zistili, že Elena bude k Damonovi pripútaná?
- Určite to bolo veľmi zaujímavé z hľadiska poskytnutia zábavy pre fanúšikov a udržať ich pri obrazovkách,na okraji niečoho ako: "Dobre, Elena miluje Damona, ale.." Teraz nabral konečne trojuholník dych. Udržuje to dynamiku trojuholníka a tlačí to príbeh dopredu. Myslím si, že je to dobrý spôsob ako divákom dať to čo chcú, ale nechať si zároveň aj poistku.

Aká bude dynamika medzi Stefanom a Damonom v nasledujúcich epizódach?
- Vlastne, na počudovnie uvidíte také to " bratríčkovanie " kvôli intenzívnym okolnostiam. Svojim spôsobom sme stále s Damonom tým a postupne sa stávame viac blízkymi. Náš vzťah je jedným z najzaujímaveších v celej sérii. Máme medzi sebou lásku, nenávisť, zradu, obetu. Od tohto bratstva očakávam ešte veľa.

Pôvodne si sa uchádzal o postavu Damona. Premýšľal i, aké by to bolo, keby si ju dostal?
- Hej. Nikdy som nepremýšľal o tom, že by som bol Stefan. Predstavoval som si ho ako mladého chalana a myslím, že tvorcovia tiež. Jednoducho som si nemyslel, že mám pre túto postavu správny vek. Nemyslel som si, že sa to stane. Mesiac po konkurze mi prišiel mail? "Nechcel by si vyskúšať Stefana?" Keď som bol po skúške uľavilo sa mi, pretože v tú chvíľu som si uvedomil, že Stefan je presne pre mňa. Od tejto chvíle som sa už o Damona nezaujímal.

Spoznali sme veľa podôb Stefana. Páčil by sa vám návrat Rozparovača?
- Bude to veľmi šokujúce ak sa ním opäť stane. Je viac vzrušujúcejší. Keď hráte postavu, ktorá nedbá na správanie, je povrchná a inštinktívna, máte menej práce ako herec. Nechcel povedať, že je to jednoduchšie, len lepšie. A niekedy, keď hráte zadumaného Stefana utápajúceho sa v depresii a ľútosti, musíte zájsť až na dno svojich síl. Niekedy to presahuje aj skutočný život, ale sebecky dávam prednosť Ripperovi. Tiež si myslím, že je to zaujímavejšia postava. Myslím, že Stefan má ešte veľa povedať. Je fascinujúce odhaľovať jeho temné stránky. Fanúšikovia budú určite súhlasiť. Ale všetko musí mať aj svetlú stranu a žiaľ tú teraz Stefan prežíva. Stále dúfam, že znova upadne do temnoty... The Ripper..

Aká bola vaša najobľúbenejšia epizóda, ktorá sa natáčala v Atlante?
- Rozparovač v 1920 roku bol skvelý. Páčilo sa mi to oblečenie. Páčili sa mi autá z 20. rokov. Mali sme ich skutočné, vozili sa v nich. Všetko vyzeralo tak reálne. Bolo to jednoducho skvelé. Robiť túto prácu je fakt vzrušujúce.

Počuli sme zvesti o Stefanovi a Rebeke. Čo môžu fanúšikovia očakávať od tohto vzťahu?
- Milujem ju. Milujem Claire ako priateľku aj ako herečku. Je s ňou iba zábava. "Páči sa mi jej osobnosť. Natáčanie s ňou je vždy perfektné. A áno, je tam určitý druh flirtu. Medzi nimi je niečo. O tom niet pochýb.



Sú ešte pre Elenu a Stefana v tejto sérii nejaké možnosti?
- Myslím, že tie sú tu vždy. A všetky budú mať niečo do seba. Nikdy sa už pravdepodobne nevrátia tam, kde boli predtým, ale uvidíte strety ich pocitov. Neviem odpovedať, čo presne sa stane, pretože to ešte sám neviem.

- Suzy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára