sobota 13. apríla 2013

Webclip I. 4x19 - Pictures Of You

Preklad :(http://www.the-vampire-diaries.org/36432/4-19-pictures-of-you-webclip/#more-36432)
Caroline: Aké sny?
Bonnie: Zvyčajne som pri jeho hrobe a z ničoho nič sa predo mnou objaví.
Caroline: Nemala si šancu sa s ním rozlúčiť. Smútiš za ním, to je normálne.
Bonnie: Keď som sa zobudila, môj gauč horel.
Caroline: Ou.
Bonnie: Neviem, či to bolo kvôli tomu, že ma v mojom sne ovládli emócie, alebo mal Shane pravdu. Bez jeho pomoci strácam kontrolu nad mojimi schopnosťami.
Caroline: Nie, je to preto, že potrebuješ na jednu noc vypnúť a ja sa uistím, že to tak bude.
Bonnie: Mimochodom, vyzeráš neuveriteľne sexy.
Caroline: Myslíš?
Bonnie: Áno.
Caroline: Vážne?
Bonnie: Matt a ja tam budeme s najsexy dievčaťom.
Caroline: Vieš čo? Páči sa mi, že na ples idem so svojimi priateľmi. Presne o tomto by mal maturitný ples byť – o priateľoch a spomienkach. Áno, to, že môj priateľ tu nemôže byť, je na nič, ale my traja dnes prežijeme noc nášho života.
Elena: Ahoj, Bonnie. Počula som, že si stratila pamäť. To musí byť hrozné. Prekrásne šaty, Caroline.
Caroline: Viem, pomohla si mi s ich výberom pred mesiacom, keď sme boli priateľky. Ešte pred tým, než si sa ma pokúsila zabiť.
Elena: Zdalo sa mi, že ich už odniekiaľ poznám.
Caroline: Môžete mi ich vyžehliť? Prídem si po ne neskôr. Bonnie?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára