streda 10. apríla 2013

Ian Somerhalder - Quotes: Creation Entertainment Chicago 2013


-Ian na Damonovi má rád to, že konzumuje ľudí, ale tiež jeho fyzickú silu a morálne brzdy.
-Jedno dievča sa spýtalo:,,Čo vás inšpirovalo, aby ste sa stali hercom?" :Ian (začal hrať už v 7 rokoch a vystupoval som v divadle aj v meste.)
-Ianova najobľúbenejšia epizóda je 1x06.
-Ian je veľmi hrdý na to, čo dosiahol s ISF.
-Paul povedal, že Ian mal na sebe ponožky v Damonovej vaňovej scéne.
-Paul chce tie ponožky.
-Ian vraví, že ich vzala Torrey a dala ich do Paulovej skrine.
-Otázka: ,,Čo by ste si vzali z natáčania?" Ian:,,Prsteň a obrazy."
-Ian hovorí, že si užil natáčanie flashbackov s Paulom v 1. sérii.
Otázka:,,Vyhľadávaš niekedy na Google samého seba?" Ian:,,Celý čas."
-Ian sa spýtal, či niekto v javisku nazval Elenu sukou. Diváci: ,,Nikdy viac. Máme ju radi."
Najšialenejší moment s fanúšikmi? Ian:,,Liga spravodlivých Wonder Woman na Comic Con a skutočnosť, že Paul ma neprišiel zachrániť. Robil si vlasy."
-Ianovi na letisku niekto položil do zadného vrecka bielizeň. Paul vtipkuje: ,,To som bol ja."
-Na otázku, kto by mal na koniec byť s Elenou odpovedali:
Paul:,,Damon."
Ian: ,,Damon si ju nezaslúži. Stefan."
Paul: ,,A čo Elijah?"
Ian:,,Môže byť."
- Ian nazýva Paula ,,brat."
Otázka:,,Vzali ste si niečo z natáčania?" Paul: ,,Musíme sa priznať?" Ian: ,,Vzal som si lapmu zo Stefanovej spálni, ale vrátim ju."
-Niekto sa spýtal Iana aké je to chodiť s Ninou.,,Je to strašne ťažké randiť s 500 ročnou upírkou."
-Aká by mala byť úvodná pesnička k Ianovej postave? "Eye of Tiger."
-Je možné, aby Katherine mala niečo s bratmi Salvatore? Ian:,,Ona je sexi. Mám pre ňu slabosť, keď som opitý."
- Keby mohli byť inou postavou. Ian:,,Šerifka Forbes má dobrý život."
-Čo urobíš pre zábavu? Ian: ,,Burbon. Burbon. Burbon. Burbon."
-Ian miluje lietanie.
-Ian by chcel, aby William DeFoe videl nejakú epizódu z TVD.
-Čo sa ti páči na fanúšikoch TVD? Ian:,,Už len to, že existujú. O to tu ide."
(zdroj : thevampirediaries-source.blog.cz)

-Miška:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára