streda 13. februára 2013

Webclip II. 4x14 - Down To Rabbit Hole,preklad

Preklad : -Suzy :)
Caroline: Povedz mi, že to nemyslíš vážne.
Elena: Kiež by. Keď sme hľadali Jeremyho a potom sa vrátili späť, Shane a Bonnie boli preč. Shane potrebuje Bonnie kvôli tomu kúzlu na Jeremyho tetovanie, aby mohol nájsť liek. Zariadil to presne tak, že nám zmizli priamo pod nosom.
Caroline: Kde je Damon?
Elena: Pohádali sme sa. Myslela som, že sa išiel prejsť, ale na pláži sme našli stopy po boji.
Caroline: Čo tým myslíš?
Elena: Chcem tým povedať, že na neho niekto zaútočil a chytil ho.
Caroline: Myslíš, že by to mohol urobiť Shane?
Elena: Nie, on neni taký silný, aby Damona premohol. Aj keby využil moment prekvapenia, musel by mať niekoho alebo niekoľko osôb, ktoré by mu s tým pomohli.
Caroline: Mrzí ma to. Kiež by som tam mohla byť s vami a pomôcť vám.
Elena: No, je tu niečo, čo môžeš urobiť aj z domova.
Caroline: Čokoľvek, len rozprávaj.
Elena: Shane hľadá liek. Myslíme si, že ich môžeme nájsť. Máme fotky Jeremyho tetovanie, ale nemôžeme rozlúštiť mapu.
Caroline: Ak nezískate lovcův meč, ktorý má Klaus
Elena: Presne.
Rebekah: Nikdy nám ten meč nedá.
Stefan: Dá, ak ho niekto dokáže presvedčiť, aby sa ho vzdal, je to Caroline.
Rebekah: Nedá nám ho nikdy, ani kvôli Caroline. Bojí sa, že ten liek použijeme proti nemu, aby sa stal smrteľným. A ak aj nie, tak nikomu z nás nedopraje ani chvíľku šťastia z toho, že sa staneme ľuďmi.
Stefan: Možno nám ho nemusí dať. Klaus je vďaka Bonnieimu kúzlu uväznený v Eleninom dome. Nemôže nikam ísť. Nie je veľa miest, kam môžeš ukryť tak veľký kus železa.
Caroline: Nájdem ho. Nemajte strach. Len mi pošlite mailom tie fotky Jeremyho tetovania. Nájdem meč a zavolám vám.
Elena: Ďakujem ti Caroline.
Caroline: Maj sa.
Klaus: Potrebuješ moju pomoc, láska?
Caroline: Nie.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára