sobota 16. februára 2013

4x15 - Stand By Me (Sneak Peek)

            POZOR SPOILER        

     
PREKLAD:
Shane: Nedotýkaj sa toho! Použil som nejaké ostrovné biliny a bobule, ktoré pomôžu vyliečiť ranu. Nie som však čarodejník, takže toho veľa zaručiť nemôžem.
Bonnie: Ako si sa vyliečil?
Shane: Bol to Silas. Pomohol mi. Dokázala si to Bonnie, je oslobodený.
Bonnie: Nepribližuj sa ku mne.
Shane: Viem, že si na mňa nahnevaná, ale teraz vidíš, že všetko čo som spravil, všetky tie úmrtia neboli zbytočné. Silas ich privedie späť.
Bonnie: To čo chceš spraviť je proti prírode, Shane. Nemôžeš oživiť mŕtvych.
Shane: Myslím, že teraz svoj názor zmeníš.
Bonnie: Čo myslíš tým "teraz"?
Shane: Keď sa Silas prebudil musel sa nakŕmiť, aby získal svoju silu. Vysichal tam skoro 2000 rokov. Potreboval krv, bol tam Jeremy.
Bonnie: O čom to hovoríš?
Shane: On..
Bonnie: Čo mi to chceš povedať?
Shane: Vysal všetku krv z jeho tela. Jeremmy je mŕtvy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára