pondelok 11. februára 2013

Webclip I. k 4x14 - Down To Rabbit Hole

Preklad : -Suzy :)


Elena: Zase je život každého, kto hľadá tento liek v nebezpečenstve a to len kvôli tomu, že to ako upírka nezvládam.
Stefan: Kdeže, všetci sme tu preto, lebo tu chceme byť. Nielen pre teba, ale pre každého z nich.
Elena: Stefan, prečo si mi nepovedal, že chceš ten liek pre seba?
Stefan: A prečo by som si ho nemal chcieť vziať? Prešiel som všetkými stranami upírstva, ktoré existujú - sila, utrpenie, vina. A po nejakom čase začnú byť na nič aj tie dobré veci.
Elena: Áno, viem prečo by si si ho chcel vziať, snažím sa povedať .... prečo si mi o tom nepovedal?
Stefan: Pretože to s tebou nemá nič spoločné. Vieš, že som veľmi som túžil po ľudskom živote s tebou, ale byť človekom, byť normálnym, to je niečo, čo som chcel ešte predtým, než som ťa stretol.
Elena: Som rada, že si mi to teraz povedal.
Stefan: Áno, ale bude to hlboko pochované tajomstvo medzi priateľmi, ok?
Elena: Priateľmi? To sa mi páči.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára