piatok 15. februára 2013

Spoilers, spin-off, Klaroline

SPIN-off

Existuje nejaká nadej pre Klaroline v spin-offe?
Myslím si, že všetci fanúšikovia budú chcieť vedieť, čo bude s Caroline… Mám pocit, že im dlhujem nejaké riešenie a v istom bode dám šancu pre Caroline prísť do New Orleans. Viem, že sa už diskutovalo o postavách, ktoré by mohli prísť do New Orleans a vrátiť sa späť.

Spoiler (E!Online)

Som neuveriteľne nadšená z toho, že na mojej obrazovke uvidím Klausa bez košele! Je ešte niečo, čo by ste nám mohli povedať o “horúcom hybridnom sexe,” ktorý nás čaká v TVD?
Nemôžem vám povedať, s kým skočí Klaus do postele, ale môžem prezradiť, že Joseph Morgan (Klaus) si myslí, že fanúšikovia si nenechajú ujsť epizódu 4.18. Taktiež povedal, že je to veľká Klaroline epizóda. Pokiaľ ide o tú odhalenú hruď, Joseph prezrádza: “Klaus doteraz ešte nikdy nikoho naozaj nepobozkal. Myslím, že v Tylerovom tele dostal tú príležitosť, ale nakoniec si užije trochu akcie. Bude to veľmi zaujímavé. Svoje oblečenie som na sebe udržal rok a pol, čo podľa mňa musí byť v televízii The CW rekord! Fanušikovia si pomysleli : “On bude hrať v spin-offe”, takže som začal tráviť veľa času v posilovni.”

Spoiler (Zap2it)

Fanúšikovia šarmantného pôvodného upíra Elijahu, boli určite nadšení tým, že Daniel Gillies bol pridaný do hereckého obsadenia spin-offu “The Originals”. Pilotný diel bude odvysielaný 25. apríla ako jedna z epizód TVD.
Ale novinky sú stále lepšie a lepšie!

Portál Zap2it potvrdil, že Daniel sa vráti do TVD skôr než sa čakalo a e v 3. sérii sme videli, že Elijah sa tak hanbil za svojich neustále súperiacich súrodencov, že s nimi nechcel mať nič viac spoločné a odišiel. Vyzerá to však tak, že niečo ho prinútilo zmeniť názor.


-Suzy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára