sobota 9. februára 2013

Spoiler about 4x17 from Fan


 Fanúšička The Vampire Diaries mala to šťastie a bola sa pozrieť na natáčaní The Vampire Diaries v New Yorku. O svojom zážitku napísala na svoju stránku. Informácie sa vzťahujú na sedemnástu epizódu, takže všetko je SPOILER. Čítať na vlastné nebezpečenstvo.

T. Lannisterová hovorí: Dobre, teraz som sa vrátila domov a som unavená, ale môžem vám povedať rýchle info o mätúcej scéne, ktorú som videla. Aby som sa dostala bližšie musela som ísť pešo cez kadejaké uličky, pretože cesty boli úplne zablokované. Som si na 99% istá, že som videla Shanea a dievča - Caitlin. Shane a Caitlin stáli spoločne na ulici tak blízko seba, že to vyzeralo akoby sa držali za ruky. Vyzralo to tak, že nevedia, že ostatok "šteniatok" je v meste. Možno ho Elena, Damon a Rebekah sledovali. Shane zastaví Caitlin a tuším sa o niečom horlivo bavili. Povedal jej:" Pozriem sa tam. Zostaň tu." Prejde pár krokov, keď dievča padne na zem v kriku, akoby ju niečo napadlo. Otočí sa k nej a zakričí "Ó Bože." Damon zaútočí na Shanea.

Ďalšia scéna bola, keď sa Shane otočil na Caitlin, klesne pod náporom Damona na zem a Damon sa okolo neho zakráda. Damon sa stále približuje a Shane sa na zemi posúva čo najďalej od neho. Potom sa k nemu prenesie super rýchlosťou a zahryzne sa mu do krku. Nekŕmi sa, ale chystá sa ho zabiť. Pravdepodobne vyrvať hrdlo.
Neskôr bola scéna v aute, v ktorom sedela Rebekah s Damonom spolu s Elenou. Myslím si, že to však mohla byť aj Katherine.

-Suzy :)


(http://vampirediaries-sk.blog.cz/)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára