piatok 23. novembra 2012

The Vampire Diaries Webclip 4x07


Klaus: Ako som len vedel, že ťa nájdem na čele lodi?
Caroline: Choď preč, nemám čas.
Klaus: Premýšľal som o tom, kedy ťa mám zajtra vyzdvihnúť.
Caroline: Okolo štvrť na nikdy.
Klaus: Na oplátku smrti jedného z mojich hybridov si mi sľúbila rande…
Caroline: Áno, rande, akože by sme išli do kina, nemuseli sa rozprávať a sedeli by sme aspoň 3 sedadlá od seba.
Klaus: Som si istý, že ako úradná Miss Mystic Falls nebudeš hostiť túto udalosť sama. Predpokladám, že s Tylerom kvôli jeho plietkam s vlkodlačou kamarátkou asi nepôjdeš.
Caroline: Dobre. Keď tak naliehaš, stretneme sa tu zajtra o druhej. Oblek je na tebe. A šaty už mám, tak ani len nepremýšľaj o tom, že by si mi kúpil niečo iné ako kyticu, jasné?
Klaus: Uvidíme sa zajtra, Caroline.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára