utorok 6. novembra 2012

Promo fotky k 4x04 The Five a 4x05 The Killer + info

Do albumov na Facebooku som nahrala promo fotky k štvrtej a piatej časti štvrtej série. Pozrieť si ich môžete tu.

Teraz trošku k organizácii: Strašne sa ospravedlňuje, ale ozaj si len ťažko hľadám čas na pravidelné aktualizácie a nie nemám pomaly ani tých päť minúť, i keď vyhľadanie noviniek, preloženie a aktualizovanie samozrejme netrvá 5 minúť. Mnoho krát pri tom strávim aj niekoľko hodín. Ale o tom som samozrejme nechcela :D Každopádne pokúsim sa to tu aspoň raz za týždeň aktualizovať, ak by ale niekto mal záujem a má profil na službe blogspot.com, tak sa mi môžete kľudne ozvať a ja vás pridám ako adminov. (culenova.lucka@gmail.com).

To je asi všetko čo som zatiaľ chcela :)    

2 komentáre:

  1. Mal by som tiež záujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super vďaka, len mi prosím na môj mail pošli svoj mail, aby som ťa vedela pridať ako admina :)

      Odstrániť