sobota 10. novembra 2012

Sneek Peak

Webclip k 4x06  We All Go A Little Mad Sometimes.

PREKLAD  - Suzy :)

Stefan :     To je Klaus.
Damon :   Hmm, čas vysporiadať sa s problémom. Zmieriť sa s tým a zatancovať si tanec s diablom.
Stefan :    Teší ma, že Ťa to baví, no ak zistí, že som Ti povedal o lieku, zabije nás oboch.
Damon :   Nevyhýbaj sa mu. Buď podozrivý. Podozriví ľudia vždy ostanú mimo podozrenia.
Stefan :    Nechcem o tom hovoriť.
Klaus :     Nedokážem si predstaviť, prečo si zničil moje plány na budúcnosť plnú hybridov.
Stefan :    Neskončilo by to tak, keby si mi neprikázal udržať tamjostvo.
Klaus :     Tvoj život je plný slova  " keby " Stefan. No poďme sa pozrieť na pozitíva. Lovec bol jedným
                 z " Päťky ". Nájdeme ďalšieho. Môže to trvať storočie, no my máme plno času, však ?
Stefan :    Dnes používaš svoj pokojný hlas. Kto zomrie ?
Klaus :     Ty nie, ak sa toho obávaš. No mám obavy o tvoju milovanú, už začali halucinácie ?
Stefan :    Čo o tom vieš ?
Klaus :     Poviem Ti. Kde si ?
Stefan :    Som v jej dome.
Klaus :     Aké skvelé. Ja tiež.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára