streda 8. mája 2013

Webclips 4x22- The Walking Dead

PREKLAD :
Stefan: Ahoj, tu si. Nejaký pokrok?
Caroline: Prehľadala som celú školu, mala by tu byť. Čo to bolo.?
Stefan: Ľad sa topí.
Caroline: To nedávam zmysel. Tu je stred trojuholníka. Ak chce previesť zaklínadlo, tak to musí spraviť tu. Toto je miesto, kde by mala byť.
Stefan: Myslím si, že sme na správnom mieste, len na zlej pozícii.


PREKLAD:
Caroline: Známku, prosím. Ďakujem.
Elena: Nemusíš predstierať, že si na mňa milá Caroline. Viem, že je to len spôsob ako ma rozptýliť.
Caroline: Už si skončila? Ja som ešte len na moje druhej várke.
Elena: Máme rodinných priateľov v Denveri. Okrem nich sa nikto nestará o moju maturitu a ak mám byť úprimná, tak ani ja.
Caroline: Viem, čo cítiš teraz, ale keď sa prenesieš cez tú nenávisť ku Katherine…
Elena: Počkaj, vieš, kde je Katherine?
Caroline: Nie, prečo by som mala vedieť, kde je.
Elena: Ale ak by si vedela, tak by si mi to povedala, však?
Caroline: Elena, si posadnutá.
Elena: Caroline, počkaj. Ak vieš, kde je Katherine, musíš mi to povedať.
Caroline: Neviem to, Elena. Upokoj sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára