štvrtok 2. mája 2013

Webclip II. 4x21- She´s Come Undone

PREKLAD:
Elena: Niečo tu nesedí. Nechcem tu byť.
Damon: Čo je to s tebou? Nechceš byť so svojimi priateľmi? Maturitné večierky, čiapky a šaty?
Elena: Čo je to? My tu nie sme naozaj, všakže? Sme v mojej hlave.
Damon: Len pokoj. Chcem ti len ukázať, o čo všetko prichádzaš, odkedy si spravila veľký skok od svojho kukučieho hniezda.
Elena: Posledná vec, ktorú si pamätám…
Damon: Nechaj ma hádať – maturitný ples, krásne šaty a účesy, pokúsila si sa zabiť Bonnie… Našťastie som tam bol ja a o všetko som sa postaral.
Elena: Vyhladovali ste ma. Ty so Stefanom.
Damon: Nie, museli sme ťa oslabiť, aby som ťa mohol priviesť sem. Došiel som k záveru, že ak v tebe vyvolám nostalgiu, potom už budeme na pol ceste k získaniu tvojej ľudskosti.
Elena: Nebude to fungovať, Damon.
Damon: Nuž, sú aj iné spôsoby, ako vyvolať emocionálnu reakciu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára