pondelok 13. mája 2013

Webclip 1

PREKLAD: -Miška:)
Bonnie: Mám kúsok problém.
Caroline: Problém? Je problém, že máš zlú fotku v ročenke? Rozpútala si cunami? Kde si?
Bonnie: Snažím sa to napraviť. Ale je tu problém. Musím počkať do dneskajšieho splnu, aby som mala silu na vrátenie steny späť.
Caroline: Chceš mi povedať, že budeme maturovať presne v strede toho duchového trojuhlníku?
Bonnie: Možno by sme to mali zrušiť
Caroline: Nie! My to nebudeme rušiť! Maturita je najdôležitejšia vec v našich životoch. Posledná naša slávnosť. Etapa prechodu. Skôr zamrzne peklo, než by mal niekto zrušiť našu maturitu.
Bonnie: Mohla by si nerobiť vtipi o tom zamrznutom pekle? Nie sme od neho až tak ďaleko.
Caroline: Len mi sľúb že dnes je náš deň priateľstva.
Bonnie: Okej. Sľubujem. Mám ťa rada.
Caroline: Aj ja teba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára