utorok 14. mája 2013

Webclip 2




PREKLAD: -Miška:)
Katharine: Nemyslím si, že červená je tvoja farba Bonbon.
Bonnie: Tak je to u každého, od kedy dakto zabil Jeremyho.
Kaharine: Je vtipné, že spomínaš smrť. Pretože som tu, aby som dostala svoju nesmrteľnosť, ktorú si mi slúbila.
Bonnie: Je vtipné, že si stále myslíš, že ju dostaneš. Povedala som ti, že Qetsiyah je jediná čarodejnica, ktorá vie kúzlo na nesmrteľnost.Neukázala sa, takže nemáš štastie.
Kaharine: Vidíš, je tu háčik Bonnie. Nemôžem s tebou súhlasiť. Pretože v poslednej dobe nemávam štastie. Ale vieš kto ukradol všetko moje štastie? Moja milovaná dvojníčka. Môj tieň si žije lepší život ako ja. Ak nedostanem nesmrteľnosť, tak ju o všetko pripravím.
Bonnie: Vyhrážala si práve mojej najlepšej kamarátke?! Mohla by som ti rozdrviť lepku bez mihnutia oka.
Kaharine: Dotoho. Urob to.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára