piatok 3. mája 2013

4x21 - She´s Come Undone ONLINE s CZ Tit.

Novú epizódu s názvom She´s Come Undone si môžete u nás na stránke pozrieť ONLINE s CZ titulkami.
Prajeme príjemné pozeranie :)

4 komentáre:

  1. Nechcem byť zlá.. le tie titulky sa naozaj nedajú pozerať.. tá korekce je strašná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto titulky sme nerobili my, čiže my korekciu neovplyvníme. Tieto titulky by mali byť z Edny aj to si niesom istá. Chcela som len dopomôcť tým ktorým to nejde stiahnuť z ulozto. Pridávam sem epizódu zo stránky eserial.cz, sťažnosti smerujte tam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som s tým napríklad vôbec nemala problém, a vyhovuje mi to oveľa viac lebo uložto mi to nesťahuje, čiže Ďakujem :) a teším sa na ďalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ako ja uznávam, keď som si to pozrela, že to nieje úplne prefektné, no dá sa tomu rozumieť a inú stránku s html kódom na epizódu som nenašla.. Inak to nedám na vlastný web. Tak dúfam, že Vám to poslúži. :)

    OdpovedaťOdstrániť