pondelok 21. októbra 2013

WEBCLIP I. "The Vampire Diaries" , "The Orginals"

"The Vampire Diaries"  5x04 - For Whom The Bell Tolls - Webclip I.



Matt: Nasledujúcu noc som sa zobudil celý od blata s týmto.
Jeremy: Divné.
Matt: Áno, ja viem. Nemám potuchy ako som k tomu prišiel. Mám výpadok. A som si istý, že to nebolo prvýkrát.
Jeremy: Koľkokrát si zomrel zatiaľ čo si mal ten Gilbertov prsteň?
Matt: Nemyslím si, že to bude tým Gilbertovým prsteňom. Niečo je so mnou, niečo čo ovláda moju myseľ. Tá vec, alebo možno je to niekto, ja neviem, ale čokoľvek sa mi hrá s mysľou, myslím, že to tam stále je.
Jeremy: A čo tá kamera?
Matt: Dal som ich po celom dome, aby som pochopil, čo sa deje. Kedy i hovoril s Bonnie? Myslím, že je jediná, ktorá môže niečo vedieť?
Jeremy: Áno, je vo Washingtone so svojou matkou, ale tak nejak.
Matt: A nemôže sa vrátiť? Poslal som jej viac ako 300 mailov. A na pár som odpovedal. Nahneval som ju niečím?
Jeremy: Neviem, nič mi o tom nepovedala.
Matt: Jeremy, počúvaj. Potrebujem, aby si ju kontaktoval. Nespím. Bojím sa, že sa zbláznim. Potrebujem tvoju pomoc.
Jeremy: Musím ísť.
Matt: Čo? Kde?


"The Originals" 1x04 - Girl In New Orleans - Webclip I.




Klaus: Je to nesprávne, keď chcem spôsobiť hnev, aj keď to spôsobí utrpenie niekoho iného? Čo niektorí nazývajú zlom, ja verím, že je to odpoveď na krutosť a nespravodlivosť.
Cami: Bez urážky, ale nie som si istá, či chápem prečo si ma sem pozval.
Klaus: Pretože mám rád tvoju spoločnosť. A pretože mám pocit, že dokážeš porozumieť niektorým z mojich komplexov. Pozri, vrátil som sa do New Orleans, aby som vyšetril jednu hrozbu proti mne a našiel som mladú tehotnú ženu, ktorá potrebuje ochranu. Môj brat, vždy galantný sa so mnou snažil manipulovať aby som jej pomohol, myslel si, že by ma to mohlo vykúpiť. Problém spočíva v tom, že som poznal iné mladé dievča, dievča s naozaj veľkým potenciálom, ktoré je však v zajatí tyrana. Chcem im pomôcť obom chrániť a oslobodiť tú druhú. Tak mi povedz Cami, pripadá ti to všetko zlé?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára