piatok 25. októbra 2013

The Originals 1x05 Sinners and Saints (Promo + Webclip I., II.)



BUDÚCI UTOROK
Klaus: 16-ročná mocná čarodejnica
Marcel: Ochraňujem ju.
VO VOJNE O MOC
Elijah: Budem bojovať o moju rodinu až do posledného dychu.
Davina: A ja nájdem tú čarodejnicu až do toho môjho
JE ONA SKUTOČNÁ ZBRAŇ
Elijah: Táto sila, ktorú máš, je na teba príliš.
Davina: Prečo by som ti mala veriť?
Marcel: Davinu odo mňa nezoberieš. Koniec príbehu.
Klaus: Môžem si zobrať Davinu kedykoľvek nbucem chcieť.
Davina: Oh, nie. Prosím.
Marcel: Nedostaneš ju.


Klaus: Marcel. Na teba trocha skoro.
Marcel: Ja viem, že to vyzerá ľahko, ale mám na starosti veľkú ríšu.
Klaus: Lepšie ty než ja. Všetká tá zodpovednosť sa zdá byť pekné nudná.
Marcel: No, aby som urobil veci trocha zaujímavejšími, počul som, že v zátoke je veľa mŕtvych čarodejníc. Takúto škodu urobil iba vlkolak a ja dúfam, že včera bol spln. Mám tam jeden tajný zdroj a bol by som rád, keby si išiel so mnou.
Klaus: Mŕtve čarodejnice v zátoke. Vyzerá to skôr ako príležitosť niečo osláviť než riešiť nejaký problém


Davina: Nevyzeráš dobre.
Elijah: Ešte dnes ráno som mal magickú dýku zabodnutú v mojom hrudníku, takže si nemyslím, že som na to až tak zle. Davina, myslím si, že ty a ja máme moc zastaviť túto vojnu medzi čarodejnicami a upírmi predtým než naozaj začne. Ja sa postarám o môjho brata a ty môžeš byť konečne človekom a nie nástrojom čarodejníc a Marcela.
Davina: Prečo by som ti mala veriť?
Elijah: Po prvé, aj napriek môjmu hladu sa ti nesnažím vysať krv.
Davina: Prečo nie? Som tu iba ja.
Elijah: Davina, aj napriek môjmu súčasnému stavu nikdy by som sa na malom dievčati nenakŕmil.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára