piatok 5. septembra 2014

TO season 2 promo



Klaus: New Orleans je nebezpečné miesto. Naši nepriatelia sú všade. Niektorých neuvidíme prichádzať.
PONDELOK, 6. OKTÓBRA
Elijah: Obávam sa o Hayley. Každým dňom je násilnejšia.
Hayley: Všetko sa zmenilo. Bola som matka a teraz som monštrum.
STARÁ VOJNA
Klaus: Sú to už mesiace a je tu ďalší spln, ďalšia noc, kedy mi mesačné prstene kradnú silu.
NOVÁ NOC
Esther: Očakávala som ťa.
Francesca: Ja som hlavný pes, ostatní po mne nepôjdu.
Elijah: Otec.
Mikael: Ahoj, synak.
ROVNAKÁ POKRVNÁ LÍNIA
Klaus: Musím preliať krv.
Cami: Ak máš zbraň pripravenú na vypálenie iba krížom cez rieky, použi ju.
Klaus: Ako by sa ti páčilo vrátiť sa späť do boja?
Hayley: Som vlkolak poháňaný mojím apetítom.
Klaus: Bojovníci bojujú za to v čo veria. Bojovníci bojujú za svoju rodinu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára