utorok 9. septembra 2014

New Promo Season 6 TVD



Elena: Chcela by som sa ti poďakovať, za to, že si mi dal všetko čo som kedy chcela. - lásku, ktorá ma pohlcuje, dobrodružstvo, vášeň. Nie je viac o čo by som mohla žiadať. Nehľadiac na to, že to vydrží navždy.
ŠTVRTOK, 2. OKTÓBRA
Elena: V Mystic Falls žijú iba ľudia. Nadprirodzené bytosti v ňom nemajú miesto.
Caroline: Ako je Stefanovi? Ani sa nerozlúčil.
Dievča: Povedz mi o sebe niečo, čo neviem.
Stefan: Som upír.
Caroline: V Mystic Falls nie sú žiadny upíri.
Dievča: Čo do pekla to bolo?
Caroline: Zadrž... prečo sa do pekla kŕmiš na ľuďoch?
V TEJTO SÉRII,
KEĎ JE VŠETKO STRATENÉ
Elena: Musím vidieť Damona.
ZAHRYZNITE SA
Elena: A nepýtam sa ťa.
Caroline: Práve sme stratili dvoch z našich najbližších priateľov.
Elena: Potrebujem, aby si mi dal nádej.
Stefan: Damon je mŕtvy. Musíš sa s ním rozlúčiť.
Damon: Elena... pohni sa ďalej.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára