piatok 29. novembra 2013

TVD : 5x09 - The Cell WEBCLIP I.


Stefan: ..tri mesiace som sa v tejto veci topil. Čo si si myslela?
Caroline: Myslela som, že je čas, aby si sa vyrovnal zo zdrojom tvojej posttraumatickej stresovej poruchy.
Stefan: A Určite toto nemá nič spoločné s tvojimi pocitmi ohľadom toho, čo sa stalo Jessemu minulú noc.
Caroline: Pocitmi, že moja najlepšia priateľka zabila chlapca, do ktorého som bola blázon?
Stefan: Vymkol sa kontrole a Elena urobila čo musela.
Caroline: Nie, Elena urobila čo si myslela, že musí urobiť. Rovnako ako si myslí, že Damon je dobrý materiál na chodenie. Vidíš kam tým mierim?
Stefan: Okrem toho, že si odborníčka na drámu, čo vieš o posttraumatickej stresovej poruche?
Caroline: Nuž viem to, že sa s tým vyrovnávaš po svojom a zlyhal si, takže teraz to skúsime po mojom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára