utorok 26. novembra 2013

TO : 1x08 - The River In Reverse WEBCLIP I., II.


Klaus : Vlčica ma opustila, moji súrodenci sú chorobne nedôverčivý ako boli aj vždy moji rodičia.
Obviňujú ma, že chcem využiť svoje vlastné dieťa k vlastnému prospechu. Veria ostaným
viac ako ich vlastnej krvi. Zabil by ťa notebook? Písací stroj bol pre Hamingveja dobrý.
Camila : Vidíš je tu podobnosť, hnev a náhodné výbuchy násilia.

Promo 2


Klaus : Rozprávala si sa dnes s naším dobrým kamarátom Marcelom?
Rebekah : Nie mala by som?
Klaus : Je až mysteriózne ticho, niekto by povedal, že sa mi vyhýba, som zvedavý, či
ti nepošepkal do uška dôvod prečo, spolu s tými sladkými rečičkami.
Rebekah : Ak ho uvidím určite sa ho opýtam či na teba stále kašle.

Klaus : Nechaj ma vysvetliť ten tvoj pohľad v očiach. Môj svätý nóbl brat leží v agónii z uhryznutia jeho bastardského brata, zatiaľ čo jedna alebo dve kvapky mojej krvi by mu zmiernili jeho bolesť.
Rebekah : Práve naopak Nick, len si jednoducho užívam raňajky a čakám na Elijahov návrat.
Klaus : Ale no tak, od rána sa na mňa pozeráš ako na vraha. Povedz mi pravdu.
Rebekah: Možno sa len bojím vyjadriť svoj názor, nato čo si spravil Elijahovi, aby som neskončila na zlej strane tvojich hybridích toxických zubov.
Klaus : To je blbosť. Nikdy by som ťa neuhryzol. Elijaha ma veľmi útočne obvinil že chcem zneužiť svoje vlastné dieťa, zaslúži si deň alebo dva trošku nepohodlia. A okrem toho vieš, že môj trest za tvoje nevhodné správanie je dýka.

1 komentár:

  1. I'm truly enjoying the design and layout of your site.
    It's a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come
    here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme?
    Exceptional work!

    Also visit my webpage; Bactrim Online American Pharmacy (http://cheapbactrim800mgonlineju.soup.io)

    OdpovedaťOdstrániť