štvrtok 22. októbra 2015

TVD: 7x03- Age Of Innocence Webclip II. Preklad


Lily: Dobré ráno, Stefan.
Stefan: Čo to robíš?
Lily: Cvičila som jazdu na aute a uvidela som príležitosť zapracovať na mojom parkovaní. Musela som prejsť po klinci alebo niečom podobnom. Tunajšie cesty sú hrozné.
Stefan: Hej, musíš povedať svojim rozmaznaným faganom, ktorí žijú v mojom dome, aby prestali mučiť Caroline.
Lily: Samozrejme, akonáhle povieš svojmu bratovi, aby týchto rozmaznaných faganov prestal zabíjať.
Stefan: Damon a ja sa teraz spolu nerozprávame.
Lily: Naozaj?
Stefan: Netuším, kde je. Vyzerá to tak, že si nám obom urobila láskavosť, keď si mu povedala, aby odišiel z mesta.
Lily: V tom prípade dám dievčatám prednášku o slušnom správaní.
Stefan: Volá sa jedno z tých dievčat Valerie?
Lily: Rozmýšľala som nad tým, kedy si to poskladáš dokopy. Valerie som poznala roky pred tým, než ste sa stretli. Pôsobila na mojom oddelení tuberkulózy. Po tom, čo som ju premenila, som ju vzala pod svoju ochranu. Ak ma pamäť neklame, stretli ste sa v roku 1863.
Stefan: Ako vieš, že som ju spoznal?
Lily: Pretože som ju za tebou poslala.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára