štvrtok 15. októbra 2015

TO: 3x02 You Hung the Moon, WebclipI. II.


Klaus: Myslel som si, že cítim zápach močiara.
Jackson: Čo si urobil s Hayley?
Elijah: Povedz mi čo vieš?
Klaus: Jackson stratil svoju ženu? Spomínam si, že som čítal, že globálne otepľovanie vedie k zmenám migračných trás. Skús Georgiu.
Jackson: Práve som nechal telá ľudí na ktorých mi záleží hniť v lese, pretože si ich nechal bezbranných pred pytliakmi. Nejaká vplyvná osoba rozširuje svoje územie? Áno. Výkonný riaditeľ Lucien Castle. Elijah mi povedal, že sa s ním poznáš.
Elijah: Takže sa ťa znova opýtam. Čo vieš.
Klaus: Práve som sa vrátil z príjemného večera strávenom s naším dobrým priateľom Lucienom. Nájdeš ho v penthause pri kanáli Gordon. Prečo sa s ním neporozprávaš? Uisti sa, že sa opýtaš na tú prorockú víziu, ktorá mi zjavila veľkolepý krach našej rodiny. Naozaj sa zabavíš.
Elijah: Zostaň tu. Niklaus a ja to vyriešime.
Klaus: Vlastne ak je Hayley stále v ľudskej podobe zostanem tu, kde som. So svojou dcérou. Ako mám vedieť, že toto nie je váš ďalší plán ako ma obohrať? To čo zostalo z tvojej milovanej svorky môže čuchať posledné tóny skladby zajtra v dopoludňajších hodinách.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára