utorok 6. októbra 2015

TVD : 6x22 - I'm Thinking Of You All The While - Synopsis, Promo

ZBOHOM, MYSTIC FALLS - Po svadbe Alarica a Jo, veci nabrali dramatický obrat, keďže sa tam objavil napozvaný hosť, kvôli ktorému sa Elena ocitla v hroznom nebezpečenstve. Na Mattove odporúčania, aby opustila mesto, aby sa ochránila, Bonnie berie veci do vlastných rúk potom, čo našla samú seba na konci zvráteného plánu. Stefan a Caroline sa nachádzajú na emocionálnej križovatke v ich vzťahu a stretnutie s Liv necháva Tylera čeliť rozhodnutiu, ktoré by mohlo navždy zmeniť jeho život. Medzitým, bezohľadné správanie Lily núti Stefana, aby zrealizoval dĺžku stretnutia jeho matky s jej ,,rodinou." Nakoniec, po ničivom reťazci udalostí je Damon nútený urobiť najťažšie rozhodnutie svojho života.

 


Promo :

Elena: Nie som veriaca. Ľudia zostarnú a zomrú. Som Elena.
Stefan: Som Stefan.
Elena: Ale ako môžem poprieť čo je priamo predo mnou.
Stefan: Som upír.
Elena: Nič v mojom živote nie je normálne. Nepovedal si mi, že máš brata.
Damon: Ty musíš byť Elena.
Elena: Vidíš svoju budúcnosť so mnou?
Damon: Videl som ju v momente, keď som sa ti pozrel do očí.
POVEDZTE ZBOHOM
NEŽ BUDE NESKORO
Elena: Nikdy nebude nič čo by som chcela viac než prežiť svoj život slobodne. Ale nemôžem.


Damon: Čo si do pekla urobil mojej priateľke.
ŠTVRTOK
Caroline: Chyť ju za ruku, zavri oči a pusti ju do svojich myšlienok.
FINÁLE SÉRIE
Elena: Poznáš ma lepšie než ktokoľvek iný.
Stefan: Nemôžem ťa stratiť.
POVEDZTE ZBOHOM
Elena: Si na to pripravený?
NEŽ BUDE NESKORO
Damon: Že prežijem ďalších 60 rokov svojho života bez teba? Na to nebudem pripravený nikdy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára