utorok 20. októbra 2015

TVD: 7x03- Age Of Innocence Webclip I. Preklad


Bonnie: Prosím, nehovorte mi, že som niečo prerušila.
Alaric: Ver mi, že nie. Čo sa deje?
Bonnie: Ten Fénixov kameň, ktorého som sa včera dotkla, si zničil, ako si mi to sľúbil, však?
Alaric: Prečo? Čo sa stalo?
Bonnie: Mala som ďalšiu víziu plnú zábleskov vydesených ľudí s ranami v tvare X. A keď som otvorila oči, prešlo 10 minút.
Alaric: Kameň je preč. Rozpustil som ho v kyseline fluorovodíkovej.
Bonnie: Si si tým istý?
Alaric: Bonnie, kameň je zničený.
Damon: Kto chce ísť do Myrtle Beach?
Alaric: Som zaneprázdnený.
Bonnie: Mám školu.
Damon: Nuž, to je škoda, pretože Lily tam niekoľkokrát volala a niečo mi hovorí, že si nerobí plány na jarné prázdniny.
Bonnie: Prečo by Lily posielala niekoho z Heretikov do Myrtle Beach?
Damon: Vieš čo, spýtaj sa ho na to sama, keď bude v bezpečí kufra môjho auta.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára