streda 14. októbra 2015

TVD : 7x02 - Never Let Me Go- Webclip I. Preklad

Can the Salvatores save Caroline?

Preklad:
Damon: Len, aby ti bolo jasné, beriem si hlavnú spálňu. Medzi mnou a Carol Lockwoodovou niečo bolo a myslím si, že by chcela, aby som ju mal. Otvorme aj okná, pretože tu páchne pes, čo je zaujímavé, keďže Tyler je preč s Jeremym už mesiace.
Stefan: To ty si ho zabil, že?
Damon: Tylera? To nie, ale Jeremyho raz, no naozaj to chceš teraz vyťahovať?
Stefan: Heretika Malcolma. Lily bola za mnou, našla ho na námestí bez srdca.
Damon: Och, ona ho chce späť? Nuž, myslím, že som ho niekde zbalil.
Stefan: Lily a ja sme mali dohodu.
Damon: Zlú dohodu.
Stefan: Uniesla Caroline.
Damon: Čo?
Stefan: Aby nás potrestala za to, že sme porušili túto zlú dohodu, uniesla Caroline.
Damon: Ale ty si to nespravil.
Stefan: Áno, ja viem, že som to nebol, bol si to ty a preto tam pôjdeš a napravíš to.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára