pondelok 3. decembra 2012

Vampire Diaries 4x08 - We'll Always Have Bourbon Street Webclip 2


Preklad . -Suzy :)

Bonnie :  Elena ahoj, je všetko v poriadku ?
Elena :    Áno, prečo by nebolo ?
Bonnie :  Caroline mi povedala že si sa odsťahovala, aby si bola ďalej od Jeremyho.
Elena :    Matt je teraz u nás v dome.. aby sa uistil, že tá "lovecká záležitosť " je pod kontrolou.
                Je v pohode.

Caroline : Lepšie ako ty. Očividne v " Hoteli Salvatore " nemajú žehličku na vlasy..
Elena :     Ponáhľala som sa. Máte večer niečo na pláne ? Zúfalo potrebujem dievčenský pokec..
Bonnie :   Idem do toho. Shane ma naučil nejaké malé kúzla, čo by som chcela vyskúšať.

Caroline :  Ooo :) z desivého profesora sa teraz stal " Shane " ...
Bonnie :    On nieje desivý.
Elena :      My ťa nesúdime..
Caroline : Ja anoo.
Elena :      Nepočúvaj ju. Takže dievčenský večer ? Môžeme sa vlámať do Salvatorskej vínnej pivnice .
Caroline : Si si istá, že Stefan a Damon sú v pohode s tým, že si sa k ním nasáčkovala ?
Elena :     Nemôžem ísť domov, pretože môj brat sa ma snaží zabiť, takže ich domov je teraz aj môj.
                 Uvidíme sa o chvíľu...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára