sobota 15. decembra 2012

TV Guide, EW...


Servre TV Guide a EW ( Entertainment Weekly ) priniesli celkom zaujímavé články o poslednej epizóde ( pred pauzou )  TVD 4x09 - Oh Come, All Ye Faithful ako aj novinky o ďalšom pokračovaní seriálu... Úplné články si môžete prečítať Rozhovor so Susan Walters ( Carol Lockwood ) a Rozhovor s Julie Plec .

Malý úryvok z rozhovoru so Susan Walters ( Carol Lockwood ) .

V tejto epízóde zomrela postava starostky Carol Lockwood ( Susan Walters ), ktorú diváci poznali už od prvej série. Potom, čo Hayley povedala Klausovi o hybrydoch, ktorí zlomili svoje puto ( ako súčasť dohody s prof. Shanom ) Klaus zmasakroval 12 z nich na melódiu " O Holy Night " . Potom ešte s krvou ktorá ho pokrývala,  našiel opitú Carol Lockwood pri fontáne na námestí.  Chcel ublížiť Tylerovi, a utopenie jeho matky,    zatiaľ čo hral soundtrack " Have Yourself a Merry Little Christmas " , to určite spôsobilo.

Povedzte mi niečo o tom bode, keď poviete niečo ako : Dabléra, prosím...
Nie, nie ja niesom ten typ herečky, ktorá hovorí : " Prosím nechajte ma robiť vlastné scény " Mám rada, keď sú tam naozaj vysoko kvalifikovaní ľudia - dabléri, ktorí majú odborné znalosti a predvedú to lepšie ako ja. A skutočne, aspoň pre mňa, v zábere kde ste videli moju tvár ukazovali strašne veľa snaženia. Keď som videla ženu, ktorá ma zobrazovala, keď ma topil - oni robili, len ten záber a bola mokrá - zdalo sa, že zatajila dych na veky. Bolo to úžasné. A strašidelné. Mala som nepríjemný pocit, stáť za kamerou, ktorá to filmuje - to ako dlho zadržala dych.. Fantastické..A Joseph ( Klaus ) bol tiež skvelý, pretože to takto dopustil.Vlastne všetci boli úžasní. Aj som si trochu zažartovala " Som rada, že som nemusela zomrieť na námestí pred všetkými, ako niekto v minulom roku ( The Ghost World ) Som rada :) ... OMG bolo by to brutálne zomierať pre všetkými. som rada, že to bol druh takej malej intímnej smrti...

Je tu nejaká šancu, že sa Carol Lockwood vráti späť ? Vieme, že Jeremy vidí duchov...
Nie nemyslím si to. Nie, nie :) Už sa ma to niekto pýtal a povedala som že určite nie..

Kde bola Liz Forbes ( Marguerite MacIntyre ) , šerifka ? Prečo nehliadkovala dnes večer na Zimnej Party ?
Myslím, že sa objaví už v nasledujúcej epizóde, pretože nám všetkým už chýbala. Marguerite a ja sme strávili, veľa pekných chvíľ pri práci. Strávili sme na scéne veľa času, a vždy sme si robili plány, keď bola v meste. Boli sme dosť sklamané, pretože keď ja v šou končím, ona sa do nej vracia.Bola som z toho trochu šokovaná. Som si,ale istá, že jej to pôjde.

Úryvok z rozhovoru s Julie Plec bude trošku neskôr, keďže nestíham ... - Suzy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára