utorok 15. apríla 2014

TVD-5x18-Webclip


Jeremy: Bonnie.
Bonnie: Prekvapenie. Vlastne nie tak celkom, pretože som nechala správy na záznamníku a tiež som písala.
Jeremy: Ja viem, ja viem. Ospravedlňujem sa... ja som zaneprázdnený sťahovaním mojich vecí.
Bonnie: Tvojich vecí... v každom prípade potrebujem tvoju pomoc. Myslím, že sa niečo deje na druhej strane.
Jeremy: Čo tým myslíš?
Bonnie: Moja babička a ostatné čarodejnice sa obávajú, že sa niekto dostal vonku. A keďže ty môžeš vidieť duchov...
Liv: Jeremy poď, musíme sa vrátiť k práci.
Bonnie: Liv je tu? Robíš si zo mňa srandu?
Liv: Nie je to ako to vyzerá. Jeremymu pomáham s matematikou.
Bonnie: Jasné. A to bolo predtým alebo potom čo si mi klamala do tváre a snažila sa zabiť jeho sestru? Povedz mi, čo sa deje.
Jeremy: Nemôžem. Prepáč. Zvládneme to, ja len potrebujem aby si mi verila. Dobre?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára