streda 26. marca 2014

The Originals-1x18-Webclip


Klaus: Vidím, že malého vlka si už pomstil. Ale súdiac podľa tvojho výrazu, stále túžiš po krvi.
Elijah: Ak je definíciou šialenstva robenie vecí opakovane a očakávanie iného výsledku, tak to zo mňa určite robí jedného zo šialených mužov.
Klaus: Ale no tak. Aký hrozný skutok vykonal bastard tentokrát?
Elijah: Vieš, že v minulosti som ocenil metódy manipulácie. Avšak teraz sme tu, balansujeme na pokraji novej éry, ktorá zabezpečí prospech nielen tvojmu domovu, ale aj tvojmu dieťaťu a ty za mojím chrbtom konšpiruješ s vlkmi?
Klaus: Konšpirácia je slovo, ktoré by som ťažko použil na opis rodinného stretnutia, ibaže by si zabudol, Elijah, že aj oni sú moja rodina rovnako ako hociktorí Mikaelson. Po pravde, tak sa vlastne ani nevolám.
Elijah: Ako jednoducho sa dištancuješ od tisícky rokov dlhej oddanosti.
Klaus: Teraz, keď som našiel pozostatky mojej rodiny mám to ignorovať? Očakával som, že podporíš moju túžbu pomôcť im, miesto pomoci Hayley a dieťaťu.
Elijah: Nespochybňuj moju vernosť k Haley a dieťaťu.
Klaus: Samozrejme. Pretože tvoje city k Hayley nemajú čo dočinenia s bezhraničnou oddanosťou. Videl som, ako si sa o ňu dnes večer staral, volal si jej meno v tme a bol si pripravený dychtivo zničiť každého, kto by jej ublížil.
Elijah: Snažil som sa skryť všetky pocity z tejto žene, snažil som sa rešpektovať tvoje zámery, ale už nie.
Klaus: Varujem ťa!
Elijah: Nie, ja varujem teba. Odpustil som ti, prehováral sa za teba, odpútal som sa od mojich túžob v mene tvojho smiešneho vykúpenia. Nikdy viac. Ak niečo budem chcieť, tak si to zoberiem a nič, nič mi nebude stáť v ceste.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára