streda 26. marca 2014

PaleyFest-The Vampire Diaires Season 5


Damon: Ding-dong. Znamená to, že tá čarodejnica je mŕtva?
ŽIVOT PO KATHERINE
Damon: Všetko čo viem, je že chcem z teba strhať oblečenie v tejto miestnoti a potom v jedneh z týchto izbieb pobozkať každý kúsok tvojho tela.
Elena: Ty a ja, je to chaotické a komplikované. Preto potrebujem, aby si ma nechal ísť.
Caroline: Mali sme dohodu. Ja zabijem posledného Stefanovho žijúceho dvojníka a na oplátku prestaneš Stefana psychicky mučiť.
Luke: A ako sa má naša drahá kotva k druhej strane?
Liv: Nechávam ju myslieť si, že ma učí čarovať.
Sheilla Bennet: Je tu niečo zlé, Bonnie.
Jeremy: Myslím, že cestovatelia sem privolali ich vodcu. Markos je tu.
Elena: Skvelé. Mŕtvy starý muž so záhadným diabolským plánom.
Markos: Ja som ten dôvod, prečo sa Stefan a Elena vzájomne priťahujú.
Enzo: Prines pukance, blondínka.
Damon: No tak, Enzo. No tak toto je stále lepšie a lepšie.
Enzo: Hotovo.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára