utorok 11. marca 2014

The Originals - Farewell to Storyville Producers' Preview


Klaus: Elijah, nemôžeme opustiť tento cintorín. Ako dlho si myslíš že ju budeš schopný brániť?

Julie: Traja Pôvodní súrodenci boli uväznení v ´Meste mŕtvych´ vďaka kúzlu Sabine, ktorá už nie je medzi nami a nemôžu odísť kým neskončí deň.

Rebekah: Elijah, on má kolík z bieleho duba.
Klaus: Priniesol som ho pre teba.

Julie: Je vyzbrojený kolíkom z bieleho duba. Tí, ktorí sledujú Vampire Diaries o ňom vedia, ale noví diváci by mali vedieť, že to je jediná vec, ktorá dokáže zabiť Pôvodného.

Klaus: Možno by som mal zamieriť svoj hnev na teba.
Elijah: Mal by si sa vidieť, vražedný pohľad v tvári, myslíš,že si neomylný. Vyzeráš ako otec.

Julie: Túto epizódu nazývame ako ´Proces Rebekah Mikaelson a šialeného Klausa´ alebo najhoršia rodinná terapia vôbec

Klaus: Rozhodol si sa pre stranu zradcu.
Elijah: Nevybral som si stranu, ale ani ti nedovolím ublížiť našej sestre.

Michael: V ich vzťahu je určitý cyklus. Klaus urobí niečo zlé, súrodenci sa naňho hnevajú a na konci sa ich bude snažiť presvedčiť, aby mu odpustili, je to začarovaný kruh bez konca., A ako sa prelomí? Je nejaký spôsob ako z tohoto kruhu preč? Toto je epizóda, kedy si súrodenci pôjdu po krku, pohádajú sa, preberú spoločnú históriu a možno dospejú k miestu, kde sa bude dať urobiť kompromis

Klaus: Žiadaš ma, aby som sa zľutoval nad tými, ktorí mi ublížili. Naozaj ma nepoznáš, braček?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára