utorok 11. marca 2014

The Originals 1x16 Webclip #2 - Farewell to Storyville


                              Marcel: Urob všetko preto, aby si zostala nažive. Sľubujem, že ťa odtiaľ dostanem.
Rebekah: Nikdy predtým som ho nevidela menej človekom než teraz. Úplne stratil rozum. Celú noc pobiehal od jedného náhrobného kameňa k druhému, aby sa ku mne dostal. Zabije ma.
Marcel: Povedal som, zostaň od neho tak ďaleko ako to pôjde.
Rebekah: Bol to od Celeste brilantný nápad nechať nás tu uväznených až dokým nevyjde ďalší Mesiac. Možno by to niekto mohol zobrať do úvahy.
Marcel: Nenechám ťa tam. Davina nájde medzeru a vytiahne ťa odtiaľ skôr a potom môžme ísť. Ak nás Klaus napadne, tak mu dáme zabrať.
Rebekah: Po celé stáročia som sa stále obzerala poza chrbát, pripravená na útek. Teraz tomu musím čeliť.
Marcel: O to si budeš robiť starosti neskôr. Musíš pre mňa získať trocha času. Sľubujem ti, že ťa odtiaľ dostanem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára