sobota 29. marca 2014

Paul Wesley o režírovaní epizódy 5x18

Povedz nám o tom, čo ťa najviac prekvapilo za kamerou?
Viete, toto bol jeden z najlepších zážitkov aké z Vampire Diaries mám. Bolo to celkom prirodzené. Bol som z toho nervózny, nevedel som ako to urobím, ale nakoniec to šlo celkom dobre. Videl som moju epizódu pred pár dňami a som na ňu celkom hrdý.

Sekírovali ťa pritom tvoji kolegovia?
Šokujúco nie. Ian a Nina a aj všetci ostatní vedeli svoje texty a dali to hneď na prvýkrát. Bolo to úžasné. Naozaj som si myslel, že budem 
dosť servírovaný, aby som bol úprimný. Myslel som, že sa stane niečo zlé, ale nakoniec nebolo nič také.


Čo môžeš prezradiť o Stefanovom spojení s Markosom a Cestovateľmi?
Môžem prezradiť skutočnosť, že bez ohľadu na to, ako ich hra skončí, bude to mať vplyv na Stefana a to veľmi hlboko psychologicky, bude presvedčení, že niečo je realita, aj keď nie je.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára