streda 4. novembra 2015

TVD: 7x05 - Live Through This - Synopsis, Promo, Stills

Nová hrozba na obzore - Potom, čo si uvedomí, na akom zlome balansoval, Damon sa rozhodne obrátiť novú stranu a následky toho sa odrazia priamo na Elene. Lily sa pripravuje na príchod zvláštnej postavy z jej minulosti, zatiaľ čo Enzo stále nevie čo očakávať. Inde, na Carolinino naliehanie, Stefan čelí stretnutiu s Valerie a dozvie sa znepokojujúce informácie z jej minulosti, zatiaľ čo Enzo a Bonnie sa ocitnú v rozpore, keď čelia nebezpečnej hrozbe. Nakoniec, keď sa Bonnie dozvedá znepokojivé informácie zahrňujúce Fénixov kameň, je nútená čeliť Alaricovi.

Promo:


Caroline: Práve som poslala svojho priateľa stráviť deň s jeho prvou láskou.
Stefan: Valerie.
Valerie: Stefan.
Vo štvrtok…
Damon: Neboj sa, dohliadnem, aby nedošlo k žiadnym techtle-mechtle.
Keď starý oheň vzplanie…
Caroline: Môže to byť pred nich veľmi dobré, aby vyriešili starú drámu z 19. storočia.
Stefan: Kedy ťa opäť uvidím?
Niekto…
Valerie: Ja som sa pre teba vracala.
Stefan: Čo sa stalo?
Valerie: Bola som tehotná.
Sa popáli…
Caroline: Nie je tu niečo veľkého, o čom by som mala vedieť?
Stefan: Nie, nie, nič.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára