sobota 2. novembra 2013

TVD : 5x06 - Handle With Care PROMOS


Tessa: Silas si zobral liek. Je čarodejník.
BUDÚCI ŠTVRTOK
Silas: Dnes, konečne po dve tisíc rokoch môžem zomrieť.
JEHO SMRŤ
Bonnie: Po stý krát hovorím to isté, tvoj život je viazaný na mňa.
KONTROLUJE JEJ OSUD
Elena: Teraz, keď si čarodejník, môžeš priviesť späť Bonnie z druhej strany
Silas: Áno.
Jeremy: Privedie Bonnie z druhej strany späť len z dobroty jeho srdca?
Silas: Chceš aby som Ti dal malíčkový sľub?
Damon: Nikdy predtým som to nepočul.



Tessa: Nezačínaj nič, pokiaľ nevezmeš do úvahy všetky možnosti.
Silas: Je to akoby som sa stále znovuobjavoval. Som nadprirodzená verzia Madonny.
Tessa: Chcem aby bol mŕtvy skôr než bude mať to potešenie nájsť kotvu.
Damon: Nemôžeš ho zabiť. Najskôr musí pre mňa niečo urobiť.
Tessa: Je to niečo dôležitejšie ako Elena?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára