sobota 2. novembra 2013

TO : 1x06 - Fruit Of the Poisoned Tree PROMO, WEBCLIP I., II.



Rebekah: Básne o otrávených jablkách z mŕtvych stromov. Zdá sa, že niekto sa obáva blížiaceho sa otcovstva.
Klaus: Hlúposť. Elijah je späť a jeho prítomnosť zdá sa obrátila všetky problémy na vílí prach a magicky zmizli.
Elijah: Zvláštne, ja si nespomínam na žiaden vílí prach v tme rakvy, kde som bol zavretý proti mojej vôli.
Rebekah: Čo robíš s maminou knihou kúziel?
Elijah: Výmenou za slobodu som Davine sľúbil, že sa s ňou podelím o niekoľko stránok z knihy kúziel našej matky. Pomôže jej to kontrolovať jej schopnosti.



Marcel: Čo tu robíš?
Rebekah: Vieš, čítala som, že ak zmiešaš palinu a šalviu, dostaneš skvelý repelent proti upírom, alebo to bola iba Sophie viac odolná voči tej pliage? Prečo si tu ty?
Marcel: Udržiavam mesto v bezpečí pred hrozbami a vandalmi, ale zakaždým, keď sa otočím nájdem nejakého Pôvodného s rukami v mojich koláčikoch.
Rebekah: Máš šťastie, že tvoje koláčiky sú to posledné, čo ma teraz zaujíma.
Marcel: To vidím. Hoci si spomínam na dobu, kedy bolo všetko inak.
Rebekah: Možno raz... nikdy viac. Gáfor. Našla som to.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára