štvrtok 19. júla 2012

Nová adresa

Takže, vítam vás na novej adrese pre fan web seriálu The Vampire Diaries. Zatiaľ tu nič nieje, ale behom niekoľkých dní, by som chcela poprenášať aspoň niekoľko starých článkov na tento nový web, aby to tu nebolo také prázdne. 

Asi sa čudujete prečo som prešla na nový web. No úprimne je to hlavne z finančných dôvodov, keďže nie som nijako zárobkovo činná. Ten predchádzajúci web bol platený a jeho ročná údržba ma vyšla dosť nadraho. A keďže je to nezárobkový web, tak som do neho len cpala peniaze a nič z toho (teda okrem zábavy, pretože tej som si s vami užila dosť :D). A preto som sa rozhodla prejsť na túto verziu zdarma, veľmi dúfam, že vám to neprekáža a že sem budete aj naďalej s radosťou chodiť. 

A dosť bolo kecania, idem spraviť nejaký nový vzhľad :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára