štvrtok 5. novembra 2015

TVD: 7x05 - Live Through This - Webclip I.,II. Preklad


Bonnie: Ahoj, ako sa má?
Alaric: Neviem, spí už 12 hodín. To je normálne, však?
Bonnie: Včera bola mŕtva a dnes je nažive. Nie som si istá, že je vhodné použiť slovo “normálne”.
Alaric: Prosím, povedz mi, že je to jedlo.
Bonnie: Semestrálne práce. Stále pracuješ ako profesor.
Alaric: Chceš sa zamestnať ako moja nová asistentka? Stačí ak budeš písať body, poznámky na okraj a potom dáš všetkým E+.
Bonnie: Lákavé, ale musím zistiť, ako presne som oživila tvoju ženu.
Alaric: Pozri, je tu a je v poriadku. Čo sa deje?
Bonnie: Pretože za menej ako 24 hodín som oživila 2 ľudí s nejaký kúzlom a niečim, čo sa nazýva Fénixov kameň bez žiadneho prieskumu, nacvičovania a plánu a teraz, keď si môžem trochu vydýchnuť, chcem zistiť, s akým druhom mágie som sa potýkala. Len pre prípad, že som otvorila nejakú Pandorinu skrinku, takže mohla by som ho dostať naspäť?
Alaric: Ahoj, srdiečko. Ako sa cítiš?
Jo: Zomieram od hladu.


Bonnie: Môžem vstúpiť? Alebo máš stále pod perinou nahého priateľa?
Caroline: Ach Bože, som nočnou morou spolubývajúcich.
Bonnie: Prosím ťa, slečna Cuddles videla počas semestra veľa polonahých mužov. Myslím si, že ma už asi začína ľutovať. Vidíš ako ma odsudzuje? “Potrebujem pomoc s mužmi.”
Caroline: Odo mňa si radu nepýtaj. Práve som poslala svojho priateľa stráviť deň s jeho prvou láskou.
Bonnie: Valerie? Heretička, ktorá premenila tvoju kožu na železník, aby ste sa so Stefanom nemohli dotýkať?
Caroline: Áno, to je ona.
Bonnie: Buď si úplne šialená, alebo najistejšie dievča na svete.
Caroline: Chcem, aby si to medzi sebou vyriešili, pretože celý čas potláča svoje pocity. Myslím si, že by to pre nich bolo celkom dobré, ak by si vyriešili drámu z 19. storočia a mohli začať žiť svoje životy s čistým štítom.
Bonnie: Si to najistejšie dievča. Oficiálne sa tebou začínam inšpirovať.
Caroline: Takže ideš sa von stretnúť s nejakým chlapíkom?
Bonnie: Nie, idem do Mystic Falls pohovoriť si o mágii, ktorou som oživila heretika a potom sa možno stretnem s chlapíkom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára