piatok 16. januára 2015

TVD: 06x11 - Woke Up With a Monster - Synopsis, Promo

Ovládanie mágie - Silnejší ako inokedy, Kai drží Elenu v zajatí, keď sa učí ovládať svoju novonadobunutú mágiu. V sídle Salvatorovcov, Liv a Alaric sa snažia pripraviť Jo na blížiaci sa obrad zlúčenia s Kaiom, ale rýchlo si uvedomia, že Jo je slabšia, než si mysleli. Po príchode šerifky Forbes domov z nemocnice, Caroline a Stefan cestujú do Severnej Karolíny hľadať liek pre Carolininu matku na rakovinu. Medzitým, Stefan má svoje vlastné dôvodu pre výlet do Severnej Karolíny,l pri ktorých ho chytí Enzo a chce vedieť, čo Stefan ukrýva. Nakoniec, keď Damon príde na to, že Elena bola unesená Kaiom, je nútený prehodnotiť svoju stratégiu potom, čo sa nečakaný návštevník snaží zapojiť do plánu.




Elena: Ak to urobíme, musíme pokračovať tam, kde sme prestali.
Stefan: Čo tu robíš?
Enzo: Možno som trocha staromódny, ale nepodporujem tajomstvá medzi bratmi.
JE TU NOVÝ ROK
Kai: Si nervózna. A vyzeráš naozaj prekrásne.
Elena: Čo tu robím?
Jo: Nikto Kaia nezabije!
Jeremy: Určite nenecháme Kaia zabiť Elenu.
NOVÉ EPIZÓDY
Liz Forbes: Chcem aby si mi niečo sľúbil. Keď odídem, Caroline ťa bude potrebovať.
Elena: Enzo ťa dnes skoro zabil. Chcem pre teba normálny život.
Alaric: Nechaj ma nech ho odvediem preč.
Damon: Kde je Elena?
Kai: Niekedy vyhráš, niekedy prehráš..Až na mňa. Vždy vyhrávam.
NOVÁ KRV
Stefan: Je to dcéra Zacha Salvatore, je moja praneter. Toto je moje veľké tajomstvo.
Enzo: Prečo sa tak usiluješ udržať to v tajnosti?
Damon: Myslel som si,že chceš pokračovať.. Presne tu sme skončili.
Elena: Nezaujíma ma to. Život je príliš krátky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára