piatok 7. novembra 2014

TVD: 06x07 - Do You Remember the First Time? - Synopsis, Promo

Spomienky z inej doby - Keď sa minulosť vracia späť strašiť ju, Elena je nútená čeliť problémom priamo. Po noci strávenej na výročnej charitatívnej akcii Whitmorského lekárskeho centra, Jo sa otvorí Alaricovi o svojej vlastnej tragickej minulosti. Medzitým Stefan, Matt a Enzo sa uchyľujú k extrémnym opatreniam, keď Tripp zatají informácie o jeho prevádzke na zabíjanie upírov a Caroline preteká s časom, keď sa jej mama - šerifka Forbesová ocitne uprostred nebezpečného plánu. Tyler a Liv sa zblížia a Damon narazí na prekvapivú stopu, ktorá obnoví jeho nádej.

         

Promo:



Jo: Pozval si ho?
Alaric: Prakticky sa pozval sám, aby špehoval Elenu.
TENTO ŠTVRTOK
Damon: Kto je to?
Jo: Vyzerá ako Elenin doprovod,
Damon: Keď som povedal, že sa mi páčiš, myslel som presný opak.
ČOHO SA BOJÍŠ
Elena: Ja si nás nepamätám.
ŽE SA ŽIARLIVÝ UPÍR
Damon: Ja áno.
POSTAVÍ PROTI DRUHÉMU?
Damon: Takže bývalý stretáva nového priateľa.
Liam: Porazím ťa.
Damon: Smelý... sexy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára