sobota 7. decembra 2013

TVD : 5x10 - Fifty Shades Of Greyson WEBCLIP I.

Preklad: -Suzy :)
Katherine : Nepočujem Ťa počítať...
Matt : 3..4..5..6..Dobrý pokus.
Katherine : Dobrý pokus ? Bolo to hrozné, Matt. No tak, platím Ťa za to, aby si mi pomohol byť opäť sexy. Je to to najmenej, čo sa dá urobiť, aby som zabránila smrti na tak dlho, ako to bude možné.
Matt : Hej, akoby som toto ešte nezažil.
Katherine : Čo si hovoril ?? Nie, vážne, nepočula som Ťa. O môj Bože začínam byť hluchá. Zaˇ´cinam byť hluchá ! Celé moje telo sa rozpadáva ! Nemôžem dýchať, nemožem dýchať. Vodu, podaj mi vodu !
Matt : Dýchaj zhlboka. Ak tak veľmi nechceš zomrieť, prečo nepožiadaš upíra, aby Ťa premenil ?
Katherine : Už som to skúšala, zakaždým, keď vypijem upírsku krv moje telo ju odmietne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára